utorok 11. decembra 2012

Džidži u Manažérov


Nechal som sa ukecať a bol som na beánii FMUK, v tenisovom národnom centre. Z prvého plánu ísť tam s kamarátmi na nejakú tú borovičku sa samozrejme vyvinul novinársky zámer, a tak som (i keď mi tí organizátori nedali press lístok!) pre vás spísal čo a ako. A bolo to náročné, pretože som si tým pádom musel niečo pamätať.

Že to bola beánka manažérov bolo jasné hneď pri vstupe. Viď obrázok vľavo.

Nás to ale neodradilo a pokračovali sme ďalej, obsadiť stragetický stôl s výhľadom (FMUK; rozumej "kopec krásnych báb") a zabezpečiť borovičku. Po úspešnom naplnení prvotných cieľov sme prešli i k networkingu (nie, nepredstavte si networking ako ho poznáte, skôr taký ten z Planéty opíc). Ale bol tu aj AdamŠ s komandom a dávali sme skvelé (nie len tanečné) kreácie.

K tým kreáciám; ako naznačuje názov, pre mňa bol (okrem tých báb) ťahákom najmä Džidži, hrdina môjho detstva. Hral ešte pred tombolou a hral veľmi pekne, rozpálil lýtka nejednej manažérke. Všetky tie hity čo si pamätám ako sme počúvali ešte z discmanov, či už s antishockom alebo bez (link pre mladšie ročníky).

Príjemne prekvapila výdrž, akcia trvala pomerne dlho a stále mala príjemnú dávku energie. Vôbec tu bolo nakoniec veľa zaujímavých ľudí a až na tú strašnú zimu to bola dosť dobrá akcia. Takže opäť, kto ste neboli, ľutujte! A popočúvajte nejakého džidžiho :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára