utorok 30. októbra 2012

Black Hearted Love

Možno by ste to nepovedali, ale som zo športovej rodiny. Aj som sama kedysi podávala heroické výkony na atletických dráhach. Potom som však objavila rakenrol a bolo dobehané. 
Rodinu si nevyberieš. Proste sa narodíš a je na tebe ako si to celé zariadiš. Asi zo mňa nebude princezná, ktorá bude poriadať bály pre šľachticov a s pánom Darcym cválať po statkoch. Ale stále sa môžem rozhodnúť či mi viac vyhovuje vinica v Provensálsku alebo byt (ktorý nerandí) v Petržke.

Inak som len toľko chcela, že napriek tomu, že sú moji bratranci a sesternice rozlezení po celom svete, existujú vzácne momenty, kedy sa dokážeme stretnúť - na štedrý deň v jednom lese, v septembri na Chopku a na veľkonočný pondelok vždy inde. Tento raz sme boli na Sokolích skalách.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára