nedeľa 28. októbra 2012

Najkrajšie darčeky sú zážitky

Október je plný extrémov. Nižšie uvedené výstupy sú zo šiesteho dňa tohto mesiaca, kedy bolo vonku asi 30 stupňov. A dnes vraj snežilo! A bola naozajstná zima. Aj vy máte pocit, že babie leto je z roka na rok kratšie? Nemám rada sústavnú zimu a ani vianočný čas už nie je to, čo bývalo. Už po niekoľkáty raz si budem hovoriť, že odídem do teplých krajín, no vždy to zachraňujem vínom a kožuchom. Kožuchy nemajú rady Katuška (bloguje tu) s Táničkou (víno im vďaka bohu chutí), s ktorými som bola v ten krásny októbrový deň na výlete, tuto za rohom.





Docupitali sme k prístavu, nasadli na Loď Žilina, kapitán nevyzeral ako od Rosamudy P., na palube sa vyskytovali aj deti, napriek tomu sme si to užili. Zistila som, že Dunaj je veľký a aj ja by som chcela čln. Cieľom plavby bola Danubiana (tá Galéria moderného umenia). Na jej obhliadku sme mali čosi okolo hoďky, tak sme sa poctivo pofotili pri každej soške. Vnútorné priestory ponúkali hravé maľby od japonskej umelkyne Ayako Rokkaku, ktorá namiesto štetcov používa ruky. Aj pri tých sme sa pofotili a dala som si zmrzku. Niečo som aj potočila.




Celé toto sa dialo preto, lebo s Katuškou a Táničkou si na naše jubileá zvykneme venovať zážitky a máme na ne krásne spomienky. Večer sme šli do Subka na Batcave, lebo gotici sú super!


Nezabudnite, že treba prezuť zimné gumy a nebuďte smutní. Ohrejte si víno. Alebo borovička je tiež fajn!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára