sobota 17. novembra 2012

Šarmantný koncert bude

Nouvelle Vague majú nové EP a celkom novú koncertnú show, s ktorou aktuálne slávia úspechy na americkom turné. V novembri ju privezú aj do klubu MMC v Bratislave. Ja som bola na ich koncerte minulý rok, tu som o tom písala a na vás sa obraciam s dobrou radou - choďte. Lebo Slováci síce robia dobrý folkór, ale kabaret je kabaret a priamo z domova!

Čo je tentokrát ešte lákavejšie, speváčky Melanie Pain a Liset Alea doplní tanečníčka Zula, ktorá je hlavnou hviezdou vyhláseného parížskeho kabaretu Le Crazy Horse. Provokácia a kreativita ruka v ruke s oslavou ženskosti a najväčších melódií novej vlny. Hudobnej aj filmovej. To je nová kabaretná show Nouvelle Vague.


Veľmi rada počúvam túto a  moji kamaráti ju dobre poznajú, lebo okrem počúvaniu ju aj rada a často pievam, čo oni veľmi radi nemajú. Je o zlom živote a zlých chlapcoch.



A just ešte jedna verzia. Takto zmyselne vyzerajú na terajšom turné a Liset mám najradšej!



Zdroj: TS Samé ucho

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára